fredag 28 oktober 2011

Måste nog försöka...

att koncentrera mig på mitt hem, mitt läsande av olästa böcker och på språkstudier.
Bloggandet tar  tid och ger splittring.
Jag kommer att försöka skriva mer på min guideblogg
http://lilaguide. blogspot.com
och kommer att avisera här när det finns inlägg där.

I själva verket är jag urtrött på alla kyrkliga och politiska debatter. Jag tror inte att världen förändras genom allt detta ordbajseri. Dessutom är folk fruktansvärt ohövliga och otäcka många gånger. Sådant kan jag vara utan och ägna mig åt sysselsättningar som lyfter.
Sonen och sambon har landat idag från L.A.
 I Milano är det 17-18 grader varmt och på Kanarieöarna mer än 25 grader fick jag veta på mejl för en stund sedan.
Inte långt borta finns ett annat, ett mindre kallt klimat.

Inga kommentarer: