söndag 4 mars 2012

Mitt i natten efter skräckfilm

Jag skulle ha sovit för länge sedan, men så skulle jag hastigt kolla Lottot och så fastnade jag på en film, som jag upplevde som så otäck att jag inte tänker lägga mig än. Den satte igång min ångest inför saker som man inte vet om varandra.
På L.F. blogg kan man nu återigen läsa den totalt förvanskade historien om hur historien mellan oss började.
 I själva verket hade han intensivt skrivit ytterst personligt på min blogg, när jag kontaktade honom på den mejladress han hade gett för att fråga vem han var . Han har alltså total förvanskat vad som egentligen skedde. Och jag hade inte den minsta tanke på någon kontakt, utan ville bara veta vem den mannen var som syntes överallt och som inte hade gett några som helst uppgifter om sin bakgrund eller vad han sysslade med.

Det som också är förvanskat är att jag fortfarande kallas "fästmön". trots att jag meddelat att kontakten är bruten.
Jag vet inte vad seriefiguren Selma, som L.F. jämför mig med på sin blogg krävde av sin Fridolf, för jag läser inga serier och har aldrig läst den.
Kanske krävde hon också att han inte skulle ljuga!

Jag är trött och känner mig sliten och vill bli respekterad i mina beslut! Man kan inte vara ensidigt förlovad!

Inga kommentarer: