fredag 2 mars 2012

Guilt by association?

Efter det att mannen varit här på ännu ett besök, denna gång bara i tio dagar i samband med sin ögonoperation, gav jag alltså upp relationen.
Den är omöjlig!
Jag skriver detta idag, för jag vill på intet sätt kopplas samman med de nedvärderingar som finns av mitt nya parti (f d fästmannens parti ett antal år tillbaka) på L.F:s blogg.

Jag har ingenting med dessa att göra och längtar bara efter positiva och kreativa sammanhang, där människor är snälla mot varandra!

2 kommentarer:

vally sa...

Vi fattar.
Nu snurrar allt.
Vad är att vara pk?
Man skall inte tycka illa om dem som är valda av folket å ena sidan.
Men man kan väl få tycka att en del gjort fel val å andra sidan.
Orkar inte hela köret med Helle och hennes smedja.
Är hon för SD?

nya tant lila sa...

Nej, H.K. hade skrivit om en kvinnlig präst som var aktiv för SD, och så censurerade Ky Tidn. och hon lade ut namnet på Seglora smedja. Då fick hon kickan som kolumnist på Ky Tidn.