lördag 24 mars 2012

Det var detta jag inte skulle!

Undrar vad det kallas när man drar på sig grejor, som man inte skulle ta på sig.
Det har hänt mig många gånger att jag har rensat bland uppdragen, så har jag hämtat andan en tid, och sedan rätt som det är så sitter jag där igen.
Men uppdrag ger andra saker som kontakter och möjligheter att komma ut på olika aktiviteter. Det är ju det som drar.
Nu hade jag alltså rensat igen och tänkte att ett styrelseuppdrag räckte, och på några veckor har jag sagt ja till ytterligare ett plus ett ersättaruppdrag i en distriksstyrelse och ett valberedningsuppdrag.
Så är jag där igen, inte i full fart, men i accelererande tempo.
Och det blir väl som vanligt att en dag vill jag sitta som tjuren Ferdinand och bara lukta på blommorna!

1 kommentar:

LFL sa...

Ska du ha tid med det också, så behöver du en trädgårdsmästare!