torsdag 22 mars 2012

Inte rumsrent?

Följande kommentar har jag skrivit på kyrksysters blogg. Den inväntar granskning, står det, medan kommentarer som inte fanns när jag skrev min är publicerade.
Detta apropå ett inlägg om Gud.
Är denna kommentar för häftig för kyrkans anställda? Är den inte sann?

Just det! Och i dystra stunder säger jag att Gud finns TROTS kyrkan.
Och även för ateister!
Och för muslimer och för människor av andra reigioner, för om man tror på den ende Guden då är han bara en, oavsett vad han kallas.

2 kommentarer:

kyrksyster sa...

Varför tror du mig så fort om ont? Något är konstigt. Inte bara din kommentar fastnade. Jag vet inte varför. Men så fort jag uppmärksammade att det fanns "väntande kommentarer" så har jag godkänt den.

nya tant lila sa...

Nej, kyrksyster, jag tror inte dig om ont, men jag har en lättväckt misstänksamhet mot anställda inom kyrkan. Bra att den är publicerad! Tyckte den var värd ett blogginlägg i vilket fall som helst.