tisdag 26 april 2011

Vad en dåre talar...

Vad säger ordspråket? Vad en dåre talar kan inte sju vise svara.
Nu har jag tröttnat på Lars F.:s påhopp på bloggarna om våra personliga förhållanden.
Så här har annars mitt agerande sett ut
Kontakt med en s-politiker för förtal på hans blogg i en kommentar från L.F.Kommentaren togs omedelbart bort.
Kontakt med Östrans chefredaktör och Dag S. tidigare, för flera månader sedan, efter förtal. Kommentarerna togs bort.
Mejl idag. Inläggen ligger kvar. PO har granskat, men jag vet inte om jag ids anmäla.
Förtal igår på Stora Syster i Vassens blogg. Mejl till henne. Kommentarerna togs omedelbart bort.
Förtal på Å. Bonniers blogg för en del månader sedan. Han tyckte att det var okey!!!
Mejl till en präst om mig, mejl till en släkting, hot om att gå till fp och FiSk. Men vad i Herrans namn har de med våra personliga relationer att göra? Jag är ingen som helst representant för dem.

Men jag ska kanske undersöka ordentligt hur det egentligen var med SD- historien när f d fästmannen åkte ut från en tjänst som politisk sekreterare åt landstingsrådet för SD efter bara några månader. Det borde nog undersökas.  För något galet verkar det vara. Onekligen.Och vem kan vara förlovad under hot och utpressning?

8 kommentarer:

F.d. fästmannen sa...

Om du hade varit ärlig, så tog s-politikern bort dina personpåhopp på mig, vilka jag hade svarat på. Samma sak, med Stora Syster i Vassen. Mitt ursprungliga kommentar, som föranledde dina personpåhopp har lagts tillbaka. Sandahl har tagit bort ditt personpåhopp idag, men låtit mitt svar ligga kvar. O.s.v. Eftersom du har hotat mig med att gå till polisen, så tycker jag du ska göra det nu.

nya tant lila sa...

Men, Lars Flemström, har du ingen som helst verklighetsuppfattning? Hur kan du förvandla och förfalska fakta som du gör? Jag har mejlen kvar där jag gick till blogginnehavarna efter ditt förtal.
Vad hjälper det att Dag tog bort mitt inlägg du har ju upprepat mina misstankar om att det var du på flera andra. Det var nog andra skäl till detta!

P-A Jonsson sa...

Nu är ni fullständigt totalt pinsamma! Det här är ju samma typ av beteende som i Big Brother.

Ring varandra. Maila varandra.
Men skäm inte ut er offentligt med era privata samtal!

F.d. fästmannen sa...

Jag har också mejlen kvar. Du är jättestressad nu, trigga ner. Om du gör det, så gör jag det också.

nya tant lila sa...

P-A, det som Lars har skrivit på Dags blogg nu i em är inte privata samtal. Det är detta jag besvarar. Jag har aldrig sett Big Brother. Men folk kanske gillar det. Mina sidvisningar har stigit med till det tiodubbla de senaste dagarna.Skulle inte falla mig in att tala med den karlen!
Lars, du kan inte ha mina mejl som jag har skrivit och anmält dina påhopp kvar!

P-A Jonsson sa...

Ni tappar all trovärdighet för framtida diskussioner med ert beteende. De människor som uppfattar er som grälsjuka och i avsaknad av självkritik får vatten på sina kvarnar.

Och jag skulle inte se en tiodubblering av sidvisningar som något positivt med tanke på det sandlådebeteende som uppvisas här.

nya tant lila sa...

Bäste P-A, de människor som anser mig vara trovärdig tycker nog detta även efter dessa diskussioner. De som inte vill att jag ska framstå som sådan hittar alltid anledningar.
Jag torkar inte bara på mig den skit som L.F. häller ut över mig i bloggvärlden

P-A Jonsson sa...

nya tant lila,
Om du vet att människor som betyder något för dig anser dig som trovärdig oavsett vad som sägs så har du NOLL anledning att hänga med på den här pinsamma smutskastningen av privat karaktär som du och Lars F ägnar er åt.
Sandlådenivå!