lördag 30 april 2011

Manuset klart!

Nu har jag det bokmanus klart som jag har skrivit på en tid. Egentligen är det flera år gammalt, men det har fått ligga till sig, och så tog jag tag i det igen.
- Det går inte att få publicerat om man inte är rikskändis och ung, säger de som har försökt.
2-4 nya debutanter tar förlagen per ÅR!
Själv hoppas jag nog på att det handlar om innehållet och hur det är skrivet. Vi får se! Jag tar ett förlag i taget, men bara de stora kanonerna, för annars är det dåligt med marknadsföringen har jag hört.
Skam den som ger sig! Nu har jag några månaders väntan framför mig. Och det är ingen deckare, för jag kan inte för mitt liv förstå vad det är för spännande i att läsa hur folk slår ihjäl varandra.

Nu lämnar jag personerna som jag har offrat min påsk för och hoppas att de ska ge mig utdelning och bli publicerade!

1 kommentar:

P-A Jonsson sa...

Lycka till! Håller tummar.