torsdag 31 januari 2013

De som förstör för dig

Visst har det hänt att jag har upplevt att någon man i det förflutna har varit lite avundsjuk om jag har haft en framgång som han inte har haft. Men jag har aldrig tidigare varit med om att någon aktivt har gått in för att förstöra för mig.
Idag ligger en konstig kommentar och fantasier om kd på Bloggardags kommentarsfält.  Det är väl självklart att om en fästman till en som är förtroendevald i det partiet går ut med sådant är det mycket illa för fästmön.
Jag vill därför poängtera att vår kontakt är bruten, och jag har givetvis inte något som helst med detta att göra.

Det var ju tråkigt att LFL fann sig så dåligt tillrätta i detta parti, men man behöver väl inte låta sin kränkthet gå ut över ett parti som man har varit medlem i på det sättet med osakligheter och konspirationsteorier, som jag tolkar det.
Mycket illojalt!

Inga kommentarer: