måndag 4 februari 2013

Friad av HD, men inte av oss!

Visst, frikyrkopastor Åke Green från Öland,  som inte kunde styra sina sexuella fantasier därute på Alvaret, vilka han klistrade på homosexuella och höll en predikan om homosexualitet, som han skickade till pressen,( för det var kanske inte så många som lyssnade i kyrkan), fick många av oss att må dåligt i månader, då kränkningarna haglade när någon reporter läste upp skiten i radion.

Den karlen blev förvissa friad i HD, och det var kanske tur, för då blev han inte martyrförklarad. Men jag är övertygad om att fler än jag känner att inför oss blir han aldrig friad.

Och människor som försvarar de oerhörda kränkningarna ger jag inte mycket för. Sådana vill jag inte ha att göra med! Har jag haft detta har det varit ett stort misstag. Jag gillar inte brunt!

Brunt gillar väl förmodligen fancluben på Bloggardag (för SD är väl brunt, eller? ) som numera backas upp i kommentarerna av många sverigedemokrater. Lycka till!

Inga kommentarer: