onsdag 11 januari 2012

Horribla slutledningar

På L.F:s blogg i inlägget, där han ljuger om vad mina kontakter med sjukhuset innebar står det också att jag är "en känd tidningsskribent".
Det tackar jag för, men så känd är jag nog inte.

Dessutom undrar han om man som journalist bara kan ringa landstinget och diskutera enskilda patienter.
Detta är ju en oerhört grov insinuation.
Och jag är inte journalist. Visserligen har jag gått journalistkurs på Poppius och frilansat i tre år före detta, men journalist är jag inte.

Det märkliga är att någon tror sig vara så intressant att människor skulle begå tjänstefel och att jag skulle ringa och diskutera en operation som jag inte på något sätt är involverad i.

Nästa sak blir väl att det var en komplott och att tanken var att göra honom blind i operationen. Man kan nog vänta sig vad som helst.

Jag vet faktiskt inte hur jag besvarar rena lögner och osakligheter.

Inga kommentarer: