måndag 19 november 2012

Framgångskonceptet

Som ni som brukar läsa min blogg säkert har förstått så tittar jag ibland på en del s-bloggar.
Nu verkar de helt ha gått i stå! Det enda de har att komma med är gnäll över vilka dumheter andra gör, är det inte den borgerliga Alliansen så är det Sverigedemokraterna.
Men tror de verkligen att de kommer att skörda några framgångar på detta? Utan en politik?Som det stora gnällpartiet? Har de inga skickliga marknadsförare som kan hjälpa dem?

Det har säkert Jimmie Åkesson. Vad folk än har att säga om hans parti så verkar alla, även de mest tuffa reportrarna, vara rörande överens om en sak, han är en oerhört skicklig partiledare.
Det kommer de att vinna på! Och vilken marknadsföring de har fått den sista veckan! En dröm att få så mycket mediautrymme!
Och idag tog Jimmie Åkesson plats i Agenda.

Jag tror visst att det kan finnas bruna ränder i det partiet, som kan vara svåra att tvätta bort. Men jag bor i Blekinge och här har vi vår lokalpress där företrädarna för Sverigedemokraterna har synts ibland, mest tidigare.
 Hos gemene man tror jag att det är svårt att hitta någon som har något ont att säga om dessa.
Jag är övertygad om att de kommer att nå framgångar. Frågan är hur farlig denna framgång kommer att bli!

Inga kommentarer: