torsdag 1 november 2012

För säkerhets skull

Jag känner att jag måste gå ut och säga några ord här efter att på nytt ha läst LFL:s fortsatta förtal av mitt nya parti på S-bloggar.
För en tid sedan var förtalet på en biskopsblogg.
Eftersom säkert en del som läser här- och där- känner till att vi har haft koppling till varandra vill jag här ge en kommentar.

Det är naturligtvis tråkigt för en om man känner sig mycket besviken på ett parti som man inte har lyckats få någon som helst framgång i, trots många års medlemsskap. Men detta borde inte betyda, tycker jag, att man nödvändigtvis fullständigt måste nedvärdera partiet.

Jag har ingen som helst sympati för det som skrivs- så klart inte!
Och jag ser inte någon glädje alls i att fortsätta att ha destruktiva element i mitt liv, som gör allt för att nedvärdera de sammanhang jag befinner mig i!
Roligare och mera upplyftande kan garanterat livet vara!

Och är det inte för bedrövligt att jag ska behöva gå ut med den här sortens inlägg på min blogg!?
Jag blir så trött...!

Dessutom kan jag tillägga att jag inte tror att bästa valarbetet för S är förtal av Kd och Sd. Det behövs nog en politik också!
Frågan är om inte den sortens vulgariteter snarast är till Socialdemokraternas nackdel.



Inga kommentarer: