fredag 16 november 2012

Blind inför sig själv?

Dina teorier om att f.d. medlemmar förtalar sd börjar bli pinsamma. Jag var medlem under drygt ett år, och har inte haft några kontakter med partiet vare sig före eller efter
 
 
Ovanstående ord skrev LF (LFL) i ett mejl till mig i morse.
Helt omedveten om det förtal han sprider, verkar det som. Se mina hänvisningar i föregående inlägg!
 
Uppgiften om att det fanns ett nätverk av f d medlemmar som hade uteslutits och som nu ville visa vad partiet egentligen står för kommer inte från mig så klart, utan från en f d medlem i Blekinge som var intervjuad på lokaltv.
 
Jag är trött på lögner, på hot, på förtal, på dubbelspel, på svarta huvor, på odefinierbara signaturer!
 
Vad händer med folk i det här landet? Var inte svenskarna en gång ett rejält och präktigt folk? Ja, vi är i vart fall inte längre ett kristet land!
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer: