onsdag 18 februari 2015

Ska jag polisanmäla LFL?

Under åren med LFL har jag ibland funderat på att polisanmäla honom, men det är inte så lätt att polisanmäla någon som verkar älska rättegångar och säkert är välkänd för sina egna anmälningar på tingsrätten. Sådana personer kallas visst rättshaverister.

Tydligen ska vårt privatliv läggas ut helt på nätet nu, mer eller mindre sanningsenligt. Dessutom blandat med rena lögnerna.
Som att förr- förre biskopen i Växjö, sedermera ärkebiskop, inte var inblandad i min fallskärm från rektorstjänsten. Var han inte inblandad? Under den största delen av tiden var han ordförande, men det sista året lämnade han den posten, men blev kvar i Arbetsutskottet. Jag tror nog att han inte bara var inblandad utan att han var dirigenten! Vad svårt det är med människor som LFL som verkar röra till det mesta!
Vad gör jag?

Inga kommentarer: