onsdag 18 februari 2015

Polisanmälan för lögner och förtal?

m något, som jag skriver är felaktigt, så rättar jag så gärna. Men är något felaktigt för att jag inte fått med alla detaljer? Nu skriver den PERSON, som fick fallskärmen, att den då blivande ärkebiskopen visst var inblandad. Men har jag förnekat att det var han som låg bakom sin numera ökända metod att lösa konflikter, nämligen genom utlösning? Men vad jag har hört började konflikten med att personen i fråga blev omedelbart avskedad, utan någon förklaring och i strid med lagen om anställningsskydd. Efter förhandlingar med facket ingick något slags förlikning och en underskrift om något slags tystnadsplikt om hur det gått till.

Jag blir nog tyvärr tvungen att polisanmäla Lars Flemström.

Det finns ingen sanning i ovanstående som ligger på hans 

blogg nu. Jag har aldrig blivit avskedad! Detta har ingenting

med den verkliga historien att göra. Denna är dessutom  

femton år gammal, och jag har lämnat den bakom mig för  

länge sedan. Vi gjorde en uppgörelse i överenskommelse.

Ni som känner till historien vet detta. 

Vad gör jag?


Sagt och gjort! Han fick fem minuter på sig att plocka bort.

Inga kommentarer: