fredag 19 april 2013

Att förvrida sanningen

Nu är jag så klart utsatt! Det var bara att vänta. Nu är före dettingen (den senaste) i full gång och ljuger om mig på vissa bloggar.
Han påstår att jag för en personlig vendetta mot honom när jag opponerar mig mot hans märkliga åsikter.
För vaddå? För att jag har lämnat honom? Är det logiskt?
Är det den som går som hämnas?

Jag förstår mycket väl att man kan bli besviken om man hela tiden slår huvudet i väggen och aldrig får en plattform att verka från. Men detta har så klart sina orsaker! Och vill man inte ens försöka att lyssna på andra, så får man väl fortsätta som man gör.

Men några vendettor står jag inte för! Det finns ingen som helst anledning till det. Och att man tror att någon far med osanning när han skriver något är väl inte så konstigt om vederbörande ibland förvrider och vantolkar saker.

Inga kommentarer: