torsdag 8 december 2011

Vaddå sett sex?

Visst tyckte väl de flesta av oss som har läst boken Den motvillige monarken att avslöjandena om det lite dekadenta livet var över gränsen för vad man förväntade sig av en monark.
På samma sätt tycker nog de flesta nu att det räcker. Vi skiter nog i vad kungen har vetat och inte har vetat om kompisens kontakter.

Nu börjar det bli riktig moralpanik för nu lär det  finnas en bild där kungen tittar på två kvinnor som har sex. Oj, oj, oj! Detta måste ju vara fullständigt unikt att gå och se folk som har sex!?

Jag måste skratta som före detta reseledare på Hamburg och därmed, i jobbet, en flitig besökare på porrklubbar under de åren. Där fick man, om man ville det eller ej, se samlag på scenen i många variationer, ja, till och med på ett bord mitt inne bland publiken.
Och jag lovar er bäste läsare, ni som inte redan vet detta, att sådant tittande vara mycket populärt även bland de mest prudentliga damer och herrar från Sverige! Vi behöver ju inte vara löjliga! Inte är det en dödssynd om kungen har bevistat den sortens uppförande!
Låt oss skratta åt den sortens bilder!

2 kommentarer:

vally sa...

Bra rutet.
I gårdagens Debatt satt en kvinna, som har skrivit en bok i det delikata ämnet. Jag håller inte reda på vilken, men hon borde känt sig ordentligt bortgjord.
Heder åt dem som sablade ner henne.
Tyckte hon nämde, att det skulle vara den största skandalen i världshistorien. Nä riktigt så illa kanske det inte var men snudd på. Gapskratt unnade jag mej.

nya tant lila sa...

Jag såg också debatt, därför inlägget. Nu suger de på en karamell som inte finns. De flesta tycker nog att det är enbart löjligt.