fredag 3 februari 2012

Skjuter fattiga människor varandra?

Ingen kan ha undgått att höra talas om morden som sker på löpande band i Malmö.
Nu försöker man hitta en orsak.
De vänstervridna talar om fattigdom och utanförskap.
Men förr då, när folk många gånger var riktigt fattiga. Gick de runt och tog död på varandra då?
Detta anser jag bara vara vänsterpropagande.
De verkliga orsakerna vill jag inte spekulera i.
Om jag skriver det jag tror, får jag väl ta bort inlägget, eller också tas det väl bort.
De orsaker jag tror att detta våld har överlämnar jag därför till de politiska partier, som vågar säga detta, att spekulera i!

I Sverige är vi godtrogna som små nyfödda barn, och polisen verkar mer eller mindre handlingsförlamad och inkompetent, såvida det inte gäller att släpa demonstranter över asfalten och lägga dem ner på marken. Då kan man! Och nu ska man få använda tårgas också.

Låt oss se exempel på att man tar krafttag mot denna kriminalitet NU!Verkliga krafttag, och skyll inte på Reinfeldt för han sitter i regeringskansliet eller i Bryssel. Det är ni som är på plats som måste lära er att agera!

Inga kommentarer: