onsdag 8 februari 2012

Ingen skugga över BLT!

Idag ska ingen skugga falla över Blekinge läns tidning, för idag har de publicerat min insändare om bostadsmarknaden,  både stort uppslagen på insändarsidan och på nätet. www.blt.se se Opinion under rubriken "Höga krav att leva upp till för att få en egen bostad".
Detta har jag tackat för, och jag fick då veta att långt ifrån alla insändare blev publicerade överhuvudtaget, så jag får vara mycket nöjd, för jag brukar snabbt få in mina debattartiklar eller insändare. Det var ovanligt långt dröjsmål den här gången.
Så kan jag lämna de halvkonspiratoriska tankegångarna om att detta hade med partibytet att göra.
Många skriver om den borgerliga pressen och dess preferenser. Det är lätt att bli påverkad! Men, nu är allt lugnt här!

Inga kommentarer: