torsdag 15 september 2011

Som blogginnehavare

har man rätt att  tycka, rätt att avgöra vad man skriver på sina inlägg och rätt att moderera kommentarer.
Kommentarer som säger att jag skriver om fel saker, som innehåller rent personliga påhopp på mig, och där det framförs personlig kritik för att jag inte delar vederbörandes åsikter om ex. kyrkans ledning, ser jag ingen som helst anledning att publicera.
Det hade varit intressant att se den typen av kommentarer riktade till en man! Där hålls tonen i ett helt annat tonläge, ser jag i debatten.

Det finns inga som helst skyldigheter att publicera saker, inte ens enligt god publicistisk sed, såvida det inte gäller ett direkt genmäle på ett personligt påhopp.
Kritik av min personlighet hör inte till sådana och är totalt ointressant för mig, och förmodligen ännu mera ointressant för mina läsare.

Inga kommentarer: