söndag 22 mars 2015

Om det är bra, då kommer man...

brukade jag säga i skolan när vi talade om elever som inte ville gå där.
För visst är det så. Sammanhang som ger en positiv energi dras man till som en fluga till en sockerbit och de andra känner man ovilja inför.
Jag brukar säga att jag har en symbolisk kropp eller symboliska krämpor, för min kropp strejkar direkt om jag upplever någon sorts obehag inför något ja, eller trötthet också naturligtvis.
Nu får inte folk, som jag inte har kommit till, tro att de har varit tråkiga, för naturligtvis finns det ibland verkliga skäl.

Idag har jag missat ett möte. Ja, jag var inget ombud eller så, utan bara vanlig medlem, men jag hade tänkt gå dit.
Det var nog tur att jag inte gjorde det av rapporterna att döma...

Så oändligt tråkigt för dem som hade väntat sig en trevlig eftermiddag!

Inga kommentarer: