onsdag 4 mars 2015

Jag är nog ganska korkad ibland...

när jag tror att illasinnade idioter i grunden är snälla! Om man klart och tydligt ser att här finns många människor med tydlig och klar mobbningsprofil, då bör man nog hålla sig undan och inte ge sig in i spelet.
Självklart är det människor som i grunden är otillfredsställda med sina liv och mår dåligt. 

Och plötsligt har jag fått alldeles nog. Gränsen av förljugenhet nåddes när jag läste minnesorden efter ett dödsfall. Nu känns mitt intresse för de här människorna totalt i botten. De kan leva med sina tydliga uttryck av illamående, jag mår nog bättre om jag helt håller mig borta från den sortens folk!

Jag kan vara godtrogen och blind länge, länge, men en dag öppnas mina ögon, och jag ser klart!
Då har det också hänt att jag har lämnat destruktiva relationer.

Inga kommentarer: