måndag 2 september 2013

Att plötsligt få tid

Idag hade jag planerat att dela ut valmaterial för de nomineringsgrupper- en lokal och Kristdemokrater för en levande kyrka-  där jag är med på listorna, för jag hade fått uppfattningen att förtidsröstningen började här i byn idag.
Men, den börjar inte här förrän nästa måndag, så plötsligt har jag massor av tid!
Regnar gör det också, så jag kan inte gå ut i trädgården och jobba.

Jag har  genomfört de guidningar jag  behövde förbereda, den senaste igår, så jag har ingenting sådant som hänger över mig. Inga studier heller för de börjar inte förrän till våren.

Nu får jag smaka på den här karamellen, för den är rätt ovanlig i mitt liv. Men det blir väl till att ta itu med husets insida!

I trädgården blommar floxen och de nysatta rosenbuskarna blommar fortfarande.






Inga kommentarer: