onsdag 14 maj 2014

Intervjun med Maud Olofsson var skandalös!

Tror Sveriges ministrar, eller före detta ministrar, att de har rätten att åka i någon sorts gräddfil och inte alls behöver stå till svars för vad de säger eller gör?
Intervjun med Maud Olofsson igår angående Nuon- affären och om hon hade informerat statsministern i förväg var faktiskt rent skandalös. Hon framstod som en total diva, som inte alls svarade på reporterns frågor. Kommer detta att gynna ett parti som redan håller på att sjunka och riskerar att åka ur riksdagen?
Jag satt och funderade över vad jag hade gjort om jag var reporter i det läget. Undrar om jag inte helt enkelt hade avbrutit intervjun och sagt att det var lönlöst att fortsätta eftersom hon nekade att svara på de frågor jag ställde.
Botten, absoluta botten Maud Olofsson!

Inga kommentarer: