fredag 4 oktober 2013

Stämmer läsarstatistiken?

Jag blir lika förvånad varje dag när jag tittar på min läsarstatistik.
Är det verkligen möjligt att jag har så många läsare i USA, Ryssland och Kina? Eller är det någon sorts företag som har koll på våra bloggar i reklamsyfte eller...?
Någon som vet?

För övrigt är jag lika förvånad som tidigare över vad man får skriva på Åke Bonniers blogg. Borde den inte vara modererad? Eller är det helt okey att beskylla människor för att vara nazister hur som helst?

Och nu får väl Någon kopiera detta inlägg och skicka det vidare till någon ordförande eller liknande i någon förening som jag är medlem för att tala om hur jag kränker mitt parti genom att yttra mig!?

I stället borde nog vederbörandes egna inlägg på olika håll granskas och anmälas!

Inga kommentarer: