måndag 28 oktober 2013

Hur mår dessa kvinnor?

Nu har Åke Bonnier raderat de värsta påhoppen på mig från den där kvinnan - och någon annan som hängde på - som inte begrep att jag skämtade om helvetet! Och så har han talat om för henne att han inte har med det som skrivs på andra bloggar att göra. Tack för det!

Men vad är det med dessa kvinnor? På Dagbloggen finns det någon som heter, eller kallar sig, Johanna Stiernhöök och som verkar bli halvt hysterisk när en annan kvinna vid namn Anna skriver något. Varför?

På S-bloggarna fanns det tidigare någon som gick under benämningen Mia, som var helt gräslig, men henne har de nog stängt av där, för hon har inte synts till på länge och inte heller något som verkar vara hon. Fast jag läser där bara ibland och långt ifrån allt.

Sedan har idag mina misstankar stärkts om äldre mäns begynnande, bristande minne och tankeskärpa. LFL tror tydligen att vi besökte den kyrka där Dag S. tjänstgjorde i somras.
Men det var faktiskt förra sommaren! Vi var på Öland i somras men inte så långt norrut!
Vad var det jag sade!?  Jag ids inte rätta på bloggen, där det står. Jag förmodar att jag var den enda fästmön?

Det stormar här, men ännu har vi ström. Så länge det nu varar...

 
 
 
 
 
Öland den 19 juli 2012!
 
 



Inga kommentarer: