fredag 15 mars 2013

Sjuka sexkommentarer till fel målgrupp

Visst kan man bli väldigt trött på nätet ibland!
Sedan en tid tillbaka får jag anonyma kommentarer på norska med sexistiskt innehåll och goda råd och erbjudanden till den här bloggen. Kan tänka att det är någon halv oskuld till karl som fantiserar.
Fast det vore kanske lämpligt att skicka de fantasierna till någon annan än till en 70-årig kvinna!

Kommentarerna är skrivna på mycket gamla inlägg från början av 2011 och kommer därför bara på min e-mejl, men hamnar inte som kommentarer på bloggen, där de ändå inte hade blivit publicerade så klart!
Jag har tagit bort vissa inlägg för att jag har tänkt att det kan finnas sökord på något sätt i dem, men då dyker kommentarerna upp på nya.
Nu hade jag plockat bort kommentarsfunktionen, men så fort jag lade in den igen dök det upp ett nytt, sjukt mejl.

Det finns säkert mycket tragik dold bakom bloggskribenter, men jag tycker kanske att de borde försöka pricka rätt i sådant här sjukt trams! Jag kan ju knappast vara rätt målgrupp i min ålder!

Inga kommentarer: