tisdag 11 december 2012

Riktigt igång...

Man ska så klart direkt ta avstånd från människor som håller på att nedvärdera alla sammanhang de tidigare har varit i. Jag borde ha begripit det!
Nu har LFL lagt ut en kommentar på Dagbloggen som egentligen var inskickad till den här bloggen, men som jag inte publicerade för att jag ansåg att den var osaklig och innehöll förtal.Vad den nu har på Dagbloggen att göra?

Jag får nu räkna med att bli intensivt förtalad. Det är kanske dags för en polisanmälan? Material finns så det räcker!

2 kommentarer:

LFL sa...

Du kommer inte alls att bli intensivt förtalad, min kära. Du är enbart nojig. Vi sätter streck för nojigheterna nu?

nya tant lila sa...

Det finns kvinnor som står och väntar på sin man utanför fängelset när han kommer ut efter att ha suttit inne för misshandel av dem.
Misshandel är inte bara slag!

Jag hör inte till den sorten. Hoppas jag!