tisdag 11 december 2012

Är det vimsighet?

Alla relationer är inte tydliga och enkla. De är alltså inte svarta eller vita.
Idag blev jag anklagad av LFL att jag borde få rätt på mina känslor, och han skrev att f.d. f.d. f.d. fästmön hade skrivit något...

Jo, så är det. Jag bryter relationen gång på gång, men övertalas att återvända eller rättare sagt duperas att återvända, bara för att konstatera att efter två dagar har jag insett hur omöjlig situationen är igen.

Någon som förfasade sig över att jag hade gått tillbaka en gång till sade häromdagen till mig att jag lät som en som fick stryk, men inte ville tillstå detta.
Nej, stryk har jag aldrig fått. Inte om man med stryk menar slag och sparkar det vill säga...
Men...

1 kommentar:

nya tant lila sa...

Halvparanoida idéer om lobbyister som erövrar Skolverket publiceras inte som kommentarer.
Men i övrigt var det helt rätt i kommentaren att harangerna på Bonniers blogg fick mig att backa den här gången.
Vad står man ut med av osakligheter?