måndag 11 januari 2016

Ett totalsjukt samhälle

Nu har det hänt igen att en elev har blivit mördad i en skola. Den här gången av en annan elev.
Börjar vi vänja oss vid våldet?
Har våldet blivit vardagsmat?
Vi kan ju också notera att vi knappast längre reagerar när en polis skjuter ihjäl någon.

Nu kommer det fram hur polisen har mörkat att ensamkommande killar har sextrakasserat unga tjejer. Får man inte längre säga sanningar i det här landet för att denna inte passar vänster/Mp PK maffian? Nu måste vi väl snart reagera med kraft!

Varje dag får jag mejl - som väl också ni andra- av bedragare som försöker lura av mig lösenord på olika håll. Någon håller ihärdigt på att påstå att jag har betalat en telefonräkning två gånger på nätet. Absurt! En pensionär skulle definitivt veta om hen betalat två gånger. De flesta, liksom jag, skulle säkert inte ha råd med detta!
Dessutom betalar jag inget via nätet! 
Detta är ju bara ett av de mejl som försöker hacka sig in hos mig.

Jag är så trött på denna kriminalitet som finns i vårt samhälle idag!

Detta borde de där prästerna som förfasar sig över "lösa förbindelser" och samkönade pars plats i kyrkan i stället ta och skriva om. Deras kantrade moral- som handlar om människors kärlek i stället för om ondska- kan man ju  misstänka har sitt ursprung i någon helt annan än Gud.Gud sörjer nog inte kärleken utan ondskan!




Inga kommentarer: