måndag 15 december 2014

Mejl om mitt blogginlägg

Men det du skrev idag handlade ju inte ett dugg om invandringen. Utan om hur en invandrare ska tilltala en ärkenazist, som menar att Sveriges ursprungsbefolkning inte är svenskar. Vet du när samernas förfäder kom till Sverige? Inte jag heller, men helt klart innan Skåne blev svenskt.

Jag är ganska trött på att få mejl om mina blogginlägg. Därför kommer jag fortsättningsvis att publicera dessa, även om de inte alls stämmer överens med det jag anser.
Ovanstående kom som ett mejl från Lars Flemström idag!

Efter det att jag publicerat dessa mejl-synpunkter om mitt blogginlägg har jag fått två intalade meddelanden på mina telefonsvarare att jag ska ta bort det, och att detta skulle vara svar på ett privat mejl. Mejl med ett sådant innehåll har jag inte alls skrivit! Detta är, som alla kan se, direkt kopplat till det blogginlägg jag skrev om Dinamarca och Björn Söder. Tråkigt när folk inte vill stå för den skit de sprider! Eller hur?

Inga kommentarer: