lördag 2 juni 2012

Ungdomlig? Inte dagen efter...

Folk säger alltid att de inte tror på min ålder. Och visst, jag ser nog yngre ut i ansiktet, men kroppen består ju inte bara av ett ansikte!

Men åldern tar ut sin rätt, dagen efter, när jag har ansträngt mig med något. Idag visste jag att jag skulle vara intervjuad i BLT, www.blt.se se Karlskrona (behövs kanske Plus-tjänst) om det eviga ärendet med bristen på offentliga toaletter i Karlskrona. Jag var  nyfiken på intervjun, så jag var uppe tidigt.
Sedan blir det en ganska meningslös dag, för jag bara segar runt och är trött.
Fast jag har installerat program på min nya dator, nöjd med mig själv när de var färdiga. Man lär sig med tiden!
Vi är två gamlingar här just nu; katten Bellman och jag, lika slöa och med all tid i världen ibland!
Det är skönt!

Inga kommentarer: