lördag 1 februari 2014

Jag lever i chocktillstånd, tror jag

Jo, jag tror att det närmast är så man kan se mitt tillstånd, med oföretagsamhet på dagen och mardrömmar på natten som följd.
Aldrig i min vildaste fantasi kunde jag föreställa mig att en person som kallade mig sin fästmö gick bakom ryggen som en sorts angivare och kopierade det jag debatterade ute på bloggar och skickade eller ringde om detta till partikamrater! Det är för mig fullständigt otroligt! Och totalt illojalt!
Och jag anser faktiskt att detta ska bli känt!
Vad var syftet? Att jag skulle "sluta förtala"? Vad hade mina partikamrater med mina debatter, som inte rörde vår politik, att göra? De agerade väl inte på detta! Det var ju ren och skär misskreditering.


Jag anser mig inte ha förtalat på s-bloggarna, utan enbart gått emot i debatten, även om jag då även drog in förhållanden som påverkade! Tydligen har inte heller IT-ansvarig på s-bloggarna tyckt detta för kommentarerna ligger kvar. Ja inte ens efter anmälan till IT ansvariga inom S - som vederbörande OCKSÅ nu säger sig ha gjort, har det ju blivit någon ändring.
Samtidigt blir jag inför partikamrater anklagad för förtal!


Om en person INTE vill bli illa omtalad ska man kanske inte uppträda på detta fullständigt oetiska sätt.


Jag är chockad! För jag visste ingenting utan fick höra om detta av en partikamrat först när det hade pågått ganska lång tid!
Och tydligen direkt efter en månads vistelse här! Hårresande, eller hur?

Inga kommentarer: