måndag 3 februari 2014

Borgerliga partiledare svarade inte Stefan Löfven!

Igår var det så Socialdemokraternas ledare Stefan Löfvens  tur att sitta mitt emot psykoterapeuten i TV och intervjuas. Nog tycker jag att situationen ter sig märklig, men man får ju trots detta en viss bild av partiledarna.
Jag tror att alla måste tycka att den nye ledaren för S är en sympatisk person. Här syns inget översitteri, ingen besserwissermentalitet, och man får ett intryck av ärlighet och gedigenhet. Så som jag såg mitt gamla S på den tiden jag var med där.
Under intervjun kom det fram att när han var ny som partiledare hade han velat träffa och prata med Alliansens partiledare och hade skrivit till dem. Fredrik Reinfeldt hade haft ett möte med honom, men de andra partiledarna SVARADE INTE ENS!


Ack ja, det finns nog mycket för Stefan Löfven att lära sig om hur borgerligheten fryser ut när det inte passar.
Vi är många som känner till den sidan! Den förekommer inte enbart inom Svenska kyrkan!

Inga kommentarer: