måndag 3 april 2017

Vänds mot mig!

Allt som jag skriver på den här bloggen vänds tydligen mot mig för närvarande. Det förvanskas till oigenkännlighet.
Alla som har följt Mr:s skriverier på oändliga, olika blogginlägg under årens lopp har säkert noterat att han har sin alldeles egna, lilla verklighet.
Så, ett gott råd om du läser hans blogg och min blogg; Strunta i vad som står där!
Han försöker misskreditera mig. Så blir det när man lämnar den sortens män!
Notera att allt handlar om honom och förhållandet till honom. Vad kallas sådant? Hybris? Eller bara narcissism?
Hur kan man inbilla sig att en kvinna, som har levt ett självständigt liv i 35 år, plötsligt skulle finna sig i en karl, som talade om för henne vad hon skulle göra och vilka förtroendeuppdrag hon skulle ha!? Och hur skulle man kunna kontrollera någon som bor 40 mil bort? (Kallas det inte paranoia att tro sig vara kontrollerad?)Förklara det!
När man äntligen kommer ur en totalt destruktiv relation ska givetvis båda parter vara glada över detta!

Inga kommentarer: