söndag 23 april 2017

Ja, alltså...

till slut tröttnar man på att bara stillatigande ta skit! Då gör jag som andra som utsätts för näthat och mobbning; jag lägger ut det!

Det var förvisso inte trevligt alls att vara med i ett mediadrev förra året. Dessutom var ju hela mitt innehåll i insändaren förvrängt! Jag kritiserade Prides utformning, som jag tycker alltför mycket lutar åt dekadens och ohämmad, sexuell frigörelse. Detta gagnar inte saken som sådan! Alla som känner mig vet att jag har kämpat för homosexuellas rättigheter i många år.

Det vet LFL också! Han, som själv var mycket aktiv i stöttningen av Åke Green, har jag fått veta. Jag debatterade mot  Åke Green.
Givetvis hade jag många som stöttade mig i debatten, och det var inte bara heterosexuella. 
Så någon "driftkucku", som LFL skriver, var jag ju knappast!

Man tröttnar på elakheter! Jag är värd bättre än att utsättas för sådan här skit! Det ska bli skönt att så småningom få avstånd till allt detta elände. Ännu är det alltför nära i tiden.

Inga kommentarer: