måndag 4 maj 2015

Vad gör man - tiger?

Idag hamnade jag - helt oprovocerat - på den där f.d. ölandsprästens blogg. Nu skrev någon i en kommentar (apropå vad?) att jag säkert hade en kvast på garageuppfarten.
Jo, jag brukar säga det, jag hade varit bränd som häxa om jag hade varit i Oskarshamn på 1600-talet. Men inte här. Så det är säkert någon från de trakterna.
Och de till synes sjuka kommentarerna fortsätter med sexrelaterat innehåll, nu som mitt X hade stått för till den här kommentatorn. Det är ett par år sedan, men hon slutar tydligen inte att suga på denna karamell.
Vad jag är glad över att vara ur relationen med  X:et! Det var ju ständigt olika former av förolämpningar på olika håll i bloggvärlden!
Bra att bli påmind om vad jag reagerade på!
Men nu till frågan i rubriken. Vad gör man när man blir påhoppad? Jo, jag svarade- trots mina avsikter att hålla mig därifrån.



1 kommentar:

Anonym sa...

:-)

Tocke