söndag 3 maj 2015

En parodi på kristen tro!

Ja,vad ska man kalla kvällens kommentarer på Bloggardag?
Jag blev så irriterad att jag plockade bort två kommentarer. Det var egentligen inte meningen att vara oartig, om det uppfattas så.

Jag som själv under min tid som FiSk: are fick höra både det ena och det andra om hur sådana förstörde Svenska kyrkan, och som fick uppleva att man inte kunde ta nattvarden tillsammans med mig för det var ingen alkohol i vinet, är inte speciellt förvånad över vissa tongångar ikväll.

Men glad är jag! Gud gav mig ju kraften att gå ur ett litet helvete!Tack för det! 
Skönt när man till fullo inser att man definitivt gjorde rätt!

Men nu ska jag inte bara hålla mig borta från vissa personer, utan också från den bloggen! Den är ju totalt utflippad!

För det kan väl inte vara så att de som fightas helt enkelt inte är nyktra ikväll? Det är ju faktiskt lördag! Nog är väl tonen en aning opolerad!? Man måste ju undra hur det är ställt!

Inga kommentarer: