onsdag 5 november 2014

Vilka är ni, mina läsare?

Den här bloggen har nog förhållandevis många blogginlägg, men få kommentarer. Ser jag däremot till det sammanlagda antalet kommentarer, under den tid jag har bloggat här på blogspot, är det ganska högt.
Ibland träffar jag folk som berättar att de läser min blogg sedan flera år. Andra känner jag till genom att jag är bekant med dem eller genom deras kommentarer.
Men jag är nyfiken på er andra, som kanske är regelbundna läsare. Bloggen är, för att vara en så här vanlig blogg, nog rätt så välbesökt varje dag.
Du är välkommen att berätta något om dig själv på en kommentar!

2 kommentarer:

kyrksyster sa...

Jag läser varje dag. Men det vet du ju redan. Det är ett lite bökigt system för att kommentera på Blogger. Jag tror att det får en del att tröttna på att skriva.

nya tant lila sa...

Det gläder mig, kyrksyster, att du läser varje dag.
Jag har ju bloggen modererad, det tycker jag känns säkrast, men å andra sidan kollar jag den ofta.