måndag 1 augusti 2011

När bilder säger mer än tusen ord

Psalm 289

6 kommentarer:

Kristina R-O sa...

Vad Sv ps 289 går ut på vet jag, men bilden är lite svår att tolka i sin nuvarande storlek.

nya tant lila sa...

Förvånar mig.

Kristina R-O sa...

En bild med storlek på sådär 100x100 pixlar, som är lika liten även om man klickar på den, är och förblir svårtolkad - i både Firefox och Internet Explorer.

nya tant lila sa...

Kristina, jag kan inte förstora den här bilden, men jag förstår kanske inte riktigt hur en mur kan vara svårtolkad.
Det måste ju ändå handla om innehållet i bilden, tycker jag, som utbildad folkhögskollärare i estetiska ämnen.( för att nu åberopa lite sakkunskap)

Kristina R-O sa...

Tant Lila, det måste också handla om användarvänlighet, säger jag som har viss sakkunskap om webbpublicering. Jo, jag såg att det var en mur - jag undrade bara om det var något särskilt med muren eller ett eventuellt djupare budskap eftersom det går att ana lite klotter på den. Jag ber om ursäkt för att jag misstog mig på den punkten.

nya tant lila sa...

Du behöver inte alls be om ursäkt, Kristina!
Nej det var inget speciellt med klottret på muren.
Jag uppskattar att du funderar över det jag skriver!