torsdag 30 januari 2014

En sådan person platsar inte...

Det föll alltså inte i god jord att jag kallade LF för senaste exet.
Vad skulle jag annars skriva? Han fick ju inte förväxlas med exmaken, för jag har ju varit gift. Länge!


Men eftersom jag uttryckte mig så, framstår detta som lösaktighet ( en 70-årig tant!) , anser han, och skriver han  på sin blogg,  en sådan person platsar inte i ett parti som försöker locka kristna väljare med traditionell syn på äktenskap och trohet!


Just det! Detta är en utmärkt illustration på vad jag anser vara "bruna ränder",  Vi och Dom, de  som är innanför och de som är utanför. En sådan som dig vill de inte ha!


Nu hör ju LF inte till KD längre. Han kämpar på s-bloggarna numera.
!!!! Inga kommentarer!


Men även om KD satsar på familjen, så har jag aldrig hört talas om att man inte får vara med i partiet som frånskild!

Inga kommentarer: