tisdag 9 februari 2016

Det där gillar jag!

Ofta när jag är på en sammankomst av något slag, så finns det människor som frågar mig om jag är den person som skriver insändare i lokalpressen. Och så brukar de faktiskt säga att insändarna är "så bra!" 
Vad jag gillar det! Man kan nog säga att jag är svag för beröm. Men det viktiga är ju att de läser det jag skriver. Idag var det två personer på ett möte som talade om innehållet i olika insändare, så de hade läst det jag skrev!
Ja, så länge man har huvudet med sig i skrift, så kan man ju fortsätta. Tids nog tar den förmågan säkert slut om man inte dör en ond, bråd död dessförinnan.
Sedan fick jag beröm av en facebook- vän också för bloggen, så nu mår jag bra!
Och tänk när något förlag också inser att jag skriver bra! Då blir jag ännu gladare! Undrar om den tiden någonsin kommer.

En av det senaste årets insändare.

Inga kommentarer: