torsdag 11 februari 2016

Är landet ockuperat eller mediabevakningen sned?

`Jag är urtrött på att läsa om flyktingar, förortsproblematik, ensamkommande flyktingkillar, som inte respekterar tjejer, barnäktenskap, hedersrelaterat våld, balkongfall, stölder, polisbilar som förstörs, ambulanser som vandaliseras, människor som inte vill stiga av bussen vid anvisade förläggningar, marockanska gatupojkar, som måste stjäla för att överleva och som inte kan transporteras tillbaka till hemlandet, för de tar inte emot dem.
Jag är trött på våld emot judar, muslimer och hatmejl mot kvinnor,  trött på gängkriminalitet, mord och knivdåd.
Jag är trött på hur landet har blivit eller hur media speglar det som är.
Jag vill ha tillbaka mitt Sverige!!! Hur man nu gör för att åstadkomma detta!
Landet är ju ur kontroll!!!

Inga kommentarer: