måndag 11 december 2017

Inte i salongerna!

Så har Mr på nytt lagt ut lögner på sin blogg! Det är sant att jag har eller hade, för den ena har jag inte längre, två biljetter till Svenska Akademiens högtidssammankomst. Vi får nämligen två biljetter varje år i Skrivarklubben i Blekinge. Men denna är den 20 december och inte i samband med Nobelfesten, som han påstår. Han känner alltså inte till detta!
Visst, det är sant att han inte fick gå med, men det beror inte på något han har skrivit om Karolinska institutet, utan på att han inte ens kunde vara med på en enkelt födelsedagsbjudning utan att göra ner mina gäster efteråt på sin blogg. Sådana obildade personer tar jag inte med i salongerna! 
Dessutom är jag trött på att hånas för sammanhang där jag är med, även om jag inte har varit där på länge. Logen, till exempel.

Jag ska börja ett nytt liv! Det är helt nödvändigt, för jag vill inte bli av med mer energi på grund av hans trakasserier privat och offentligt! Då är det bättre att vara ensam!


Inga kommentarer: