måndag 16 juli 2018

Vem bryr sig?

Jag är förvisso otroligt trött på LFL:s försök till karaktärsmord på mig genom en massa förvrängningar och relaterande av händelser som jag inte känner igen. Fortsätter lögnerna får jag nog polisanmäla ännu en gång.
Nu sker detta på bloggen, men lögnerna har ju också spridits tidigare (nu också?) till partikamrater, vänner, mina barn och släkt som han har kontaktat via mejl, telefonsamtal och brev. Värst var det 2013 inför kyrkovalet, där han försökte smutskasta mig.

Det är sant att många människor känner mig och känner till mig.

De har nog redan en bild av mig. 
Men när han har hållit på som han har gjort har jag ju knappast kunnat göra en hemlighet av hur det har stått till. Det har till och med hänt att jag har känt mig tvungen att varna för honom och hans agerande.

Jag ville illustrera hur psykisk misshandel av äldre kvinnor kan visa sig. Som jag ser det är den en del- och en viktig del- av MeToo-rörelsen.

Men jag tror knappast att gubbarna vid morgonkaffet där LFL bor läser hans blogg, så han anseende är nog inte förstört!!!


Inga kommentarer: