tisdag 24 juli 2018

En sommar i ultrarapid

Jo, så känns det, som om hela livet gick i ultrarapid i  värmen och hjärnan på tomgång.
Jag förflyttar mig verkligen mellan köket och uteplatsen, men ibland måste jag ner till affären eller postlådan och i tisdags var jag i Kristianstad/Åhus och träffade två väninnor och i fredags var jag på apoteket i Ronneby och blev irriterad.
Vissa saker måste jag arbeta med som ordförande i skrivarklubben, men det blev en stor lättnad när vi strök Nässelfrossa i år och tog nästa styrelsemöte, efter ett i början av juni, först i slutet av augusti.
Här sitter jag, som jag tidigare har skrivit.








2 kommentarer:

Anonym sa...

OJ! så fint. Fast det saknas felinitivt en katt!

EKM

nya tant lila sa...

Jo, jag saknar Bellman, men aktar mig för en ny katt, för jag är friare nu. Bellman var krävande de sista åren genom att det inte gick att lämna honom mer än ett par timmar sedan visade han ett hemskt humör när jag kom tillbaka.