måndag 7 mars 2016

Spökar det på facebook?

Nu börjar jag tycka att detta är mycket konstigt!
En gammal (ja,inte gammal, men en gammal väninna), nära väninna till mig dog förra året. Hon var ingen facebook-människa men fanns med och hade åtta vänner. Det hände att hon gav ett "gilla", men för det mesta var hon inte inne på facebook. Hennes facebook finns kvar, och det sista inlägget är från mig med en bild på de blommor jag hade tänkt lägga på hennes kista. Men jag kunde inte åka på begravningen i Skåne.

För en tid sedan visades på facebook att hon var inne. Efter någon dag försvann sådana visningar, men idag är hon tillbaka.

Det finns ingen anledning att tro att någon annan använder hennes facebook. Den verkar vara helt bortkopplad, liksom hennes mans. Och hennes andra anhöriga har egna.
Spökar det på facebook?

Har du varit med om något liknande?

Inga kommentarer: