torsdag 31 mars 2016

Hur man vill?

Nej, bästa liberaler och andra med falsk verklighetsuppfattning, så ser inte världen ut!
Man kan faktiskt inte klä sig och se ut hur man vill, och man får inte älska vem man vill. 
Att påstå något sådant får mig att tänka på min ungdoms rörelser av Flower Power, eller vad de hette, och på dem som åkte till Indien för att "älska fritt"! Ja, så spred sig ju också AIDS.

Givetvis kan man inte ha en normlöst samhälle. Normerna ger ju dessutom stadga och struktur. När allting flyter finns snart ingenting kvar, som jag skrev i min insändare som har väckt en sådan storm.
Jag tar som exempel på hur man inte kan klä sig att en manlig pilot inte kan komma i högklackat och iklädd klänning till jobbet.
Var kan man klä sig hur som helst? 
Och får man älska vem man vill? Får pedofiler älska små barn?

Att liberalerna och speciellt LUF försöker spränga alla gränser det vet vi. Ungdomsförbundet tycker ju att bror och syster ska få ha sex, man ska få ha sex med djur och till och med med döda.
Är det ett sådant samhälle vi vill ha?
De är ju inte kloka...

Inga kommentarer: