måndag 10 juli 2017

Tröttnat

Jag kommer nu att göra bloggpaus.
Bloggandet, där människor inte vågar visa sig utan klär ut sig
i allehanda signaturer medan de vräker ur sig oförskämdheter mot andra, lockar mig inte. Nu gäller det inte mig själv. Jag fick mitt drev senast i diskussionen om Pride förra året. Därefter aktar jag mig för insändare/debattartiklar.
Ja, det är förstås inte mycket bättre om folk är trakasserande i eget namn. Empatilösheten flödar i detta land! Över världen?

Almedalen är över. Överbudspolitiken har flödat där. Det gäller att brassa på. Var man ska ta pengarna är en senare fråga. Trovärdigt?

Jag ska nu försöka komma till bättre hälsa och sköta mitt hus och förhoppningsvis min trädgård. Det är nog hög tid för mig att sätta mig själv främst.
Trevlig sommar!

Inga kommentarer: