onsdag 15 mars 2017

Helt utmattad

Jag är så trött, så trött...ja, fullständigt utmattad.
Husläkaren säger att detta inte kan bero på min sjukdom, för så sjuk är jag inte, så då måste det väl vara något annat fel som gör detta. Då är det väl ett fel som de ännu inte hittat.
Eller är det bara så att jag har haft för stort energiläckage för länge i mitt liv. Visserligen har jag stimulerande uppdrag och kontakter genom dessa, men det är kanske den personliga feedbacken som behövs. 
Jag märker ju hur glad jag blir av uppskattning, om än så liten, av något jag har gjort eller skrivit.
När man,som jag, har skrivit så många insändare och debattinlägg, händer det att man möter folk ute, så att säga, som berömmer en, men man får inte så ofta positiv feedback omedelbart som man fick som ny skribent.
Ja, idag fick jag till och med veta att jag inte skulle kritisera KD:s äldrepolitik, men i min senaste insändare var det kritik mot partidistriktet här, som hade dragit in bidraget till seniorerna. Men jag är inte ens medlem i KD längre, endast i deras seniorparti.Skönt! Så vad kan de säga?

Inga kommentarer: